Contact

 

Vragen?

Hieronder vind je de meest gestelde vragen en onze contactinformatie. 

Veelgestelde vragen

Gemiddeld hebben wij ± 10 werkdagen nodig om je bestelling af te werken en te verzenden. Eenmaal je bestelling is verzonden levert Bpost in 99% procent van de gevallen je pakketje dan de volgende werkdag bij je thuis. 

Dit sluit niet uit dat je bestelling soms sneller wordt geleverd, maar we vragen vriendelijk rekening te houden met bovenstaande levertermijn. 

Opgelet: zaterdag, zondag en feestdagen worden niet als werkdag meegeteld. Graag hiermee a.u.b. rekening houden vóór het plaatsen van uw order.

In sommige gevallen is er de mogelijkheid jouw order prioriteit te geven, en deze dus sneller te leveren. We vragen vriendelijk ons hiervoor vooraf te contacteren, alvorens uw bestelling te plaatsen.

Elk item personaliseren we voor u met de grootste zorg. Van het schilderen van houten poppetjes, het printen van puzzels tot het graveren van koesterdozen, alles is eigen werk. Hierin nemen we steeds kwaliteit vóór snelheid.

Niet thuis op de dag van levering? Wijzig eenvoudig je leveringsvoorkeuren via de Track & Trace e-mail die je de dag ervoor ontvangt van ons, en geef zo bijvoorbeeld een veilige plaats door waar de postbode je pakketje mag neerzetten.

Wij garanderen een 100% veilige betaling in een versleutelde omgeving. Betalen kan met Bancontact, Klarna (betaal in 30 dagen), Visa, MasterCard, Maestro, iDeal & ApplePay.

Hoe werkt Klarna? Alle details via deze link: https://www.klarna.com/be/smoooth/

Eerst ontvangen, dan betalen. Doe vandaag je aankoop en geniet meteen van wat je hebt besteld. Voer betalingen online uit of in de Klarna app nadat je het product hebt ontvangen en geprobeerd. Geen rente of extra kosten.

Klarna, dat is:

  • Betaaltermijn van 30 dagen* (zonder extra kost)
  • Deze termijn gaat pas in wanneer jouw bestelling is verzonden

 

* Na goedkeuring van Klarna. 

Belangrijk: doorloop steeds het volledige betaalproces. Enkel na ontvangst van een orderbevestiging is jouw bestelling correct ontvangen.

Pakketten worden door ons verzonden met BPost.
De verzendingskosten per bestelling bedragen €6,95 voor pakketjes binnen België en €11,75 voor Nederland. 

 Waarom bieden wij geen gratis verzending aan?

Tal van webshops bieden ‘gratis’ verzending aan. Verzending is echter nooit gratis en zal in hun geval vrijwel altijd in de productprijs worden verrekend.

Wij maken geen winst op verzendkosten en rekenen enkel het bedrag aan die wij betalen aan Bpost.

Dat kan zeker. Klik hiervoor tijdens het bestelproces op ‘Afhaling’. U ontvangt van ons een e-mail als uw bestelling klaar staat voor afhaling.

Via onze online planner boek je dan eenvoudig en snel een gewenst afhaalmoment.

Twijfel je nog aan bepaalde kleuren? Of bekijk je dat ene artikel tóch liever eens in ‘real life’? Je ontdekt er ons (bijna) volledige assortiment doopsuiker en we denken met een woordje advies graag met je mee!

Omdat we graag de nodige tijd voor je vrijmaken is onze winkel enkel te bezoeken na afspraak. Zo heb jij de winkel steeds voor jou alleen, met advies en hulp waar nodig. Zonder stress, zonder aankoopverplichting. 

Openingsuren inspiratiewinkel (na afspraak):

· Maandag : na afspraak
· Dinsdag Gesloten
· Woensdag : na afspraak
· Donderdag Gesloten
· Vrijdag : na afspraak
· Zaterdag : na afspraak
· Zon- en feestdag Gesloten

Een bezoekmoment aanvragen doe je snel en eenvoudig via onze online kalender.

Omdat we graag de nodige tijd voor je vrijmaken is onze winkel enkel te bezoeken na afspraak. Zo heb jij de winkel steeds voor jou alleen, met advies en hulp waar nodig. Zonder stress, zonder aankoopverplichting. 

Openingsuren (na afspraak)

· Maandag : na afspraak
· Dinsdag Gesloten
· Woensdag : na afspraak
· Donderdag Gesloten
· Vrijdag : na afspraak
· Zaterdag : na afspraak
· Zon- en feestdag Gesloten

Onze winkel is gelegen te Kanunnik Andrieslaan 3 B1, 9990 Maldegem.

Plan hier je route via Google Maps

Iedereen maakt wel eens een foutje of vergeet iets tijdens het bestellen. Zolang je order niet is verzonden is het mogelijk iets toe te voegen aan je bestelling. Koos je voor verzending? Vermijd dubbelde verzendkosten en selecteer ‘Afhaling te Maldegem’ tijdens de checkout. Het volstaat even te verwijzen naar je openstaand order in het vak ‘opmerkingen’ zodat wij beide orders bundelen in één zending.

Heb je een BTW nummer en wens je een factuur? Stuur ons simpelweg een mailtje naar info@frej.be met je bestelnummer en BTW nummer en wij zorgen voor de rest.

Je ontvangt steeds een orderbevestiging nadat de betaling is voldaan. Controleer zeker even je spamfolder of de map met ongewenste mail in je e-mailprogramma. 

Vind je de orderbevestiging niet meteen terug in je mailbox?
Geef ons een seintje via e-mail, Facebook of Whatsapp en we helpen je graag verder!

Elk artikel die we aanbieden behandelen we met de grootste zorg. Hierdoor kunnen we steeds de kwaliteit garanderen waar je als klant recht op hebt. Mocht er ondanks onze aanpak toch een artikel zijn waar je niet tevreden over bent, geef ons dan een seintje. We komen samen zeker tot een oplossing.

TRANSPORTSCHADE

Is je pakketje beschadigd tijdens het transport? Neem zeker een foto van de beschadigde doos vóór het openen, en geef ons z.s.m. een seintje via e-mail.

Items gekocht bij Frej kunnen in de meeste gevallen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Gedurende deze periode, kun je de producten proberen en beoordelen zoals je ook zou doen in een fysieke winkel.

Wanneer je een product wilt retourneren moet deze wel in dezelfde staat zijn als bij ontvangst, zonder enige beschadigingen. Je mag producten uit de verpakking halen, tenzij de verpakking verzegeld is.
Wanneer je er voor kiest producten te retourneren, vragen we je dit vooraf te melden door het retourformulier in te vullen die je hier kunt vinden. Je
kunt ons ook op de hoogte stellen door een email te sturen naar: info@frej.be. Houd er rekening mee dat je producten terug moet sturen binnen 14 dagen nadat je ons geïnformeerd hebt.

Verwerking van jouw retour

Nadat wij je retourverzending hebben ontvangen, gaan we aan de slag met de beoordeling van de geretourneerde artikelen en de verwerking van jouw terugbetaling. Het geld wordt gerestitueerd volgens de originele betaalmethode die je tijdens de aankoop hebt gebruikt, tenzij anders gewenst. Het bedrag wordt binnen 5 dagen teruggestort. De verzendkosten voor de
retourzending zijn voor je eigen rekening, en bedragen maximaal € 6,95 via Bpost.

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden

  1. Gepersonaliseerde artikelen
  2. Etenswaren (suikerbonen, confetti, thee..)

 

Belangrijk:

  • Gepersonaliseerde artikelen kunnen helaas niet worden teruggenomen.
  • Verzendkosten voor retourzendingen zijn ten laste van de klant.
  • Na controle van het artikel betalen wij u de volledige aankoopsom (incl. verzendkosten) terug.

Klanttevredenheid is enorm belangrijk voor elk bedrijf. Daarom polsen we steeds even kort hoe jouw ervaring met ons was. 

Sinds april 2023 werken wij samen met The Feedback Company, een eenvoudig systeem waarbij je jouw mening over ons geeft in amper 1 minuut. Dit laat ons toe echte reviews te verzamelen, van echte klanten.

Jouw mening is voor ons, en voor toekomstige klanten, van enorm belang. We zijn je dan ook ontzettend dankbaar als je hiervoor even een minuutje de tijd neemt. The Feedback Company stuurt je maximaal 2 e-mails, en geloof ons, daarna wordt je niet verder gestoord!

Wat andere mensen van ons vinden lees je hier.

Onze gegevens

Frej logo

Adres 
Kanunnik Andrieslaan 3 B 1 – 9990 Maldegem – Oost-Vlaanderen – België

Bezoek onze inspiratiewinkel (na afspraak)

· Maandag : na afspraak
· Dinsdag Gesloten
· Woensdag : na afspraak
· Donderdag Gesloten
· Vrijdag : na afspraak
· Zaterdag : na afspraak
· Zon- en feestdag Gesloten

Bel of Whatsapp whatsapp icon 
+32 465 07 66 40
Maandag tot vrijdag (9u-17u)

E-mail
 Stuur ons een e-mail

BTW
BE0809967717

Erkend bij het FAVV
2.292.603.710

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Stuur ons een bericht via het contactformulier